- Quina àrea de coneixement estem parlant (llengües, matemàtiques, visual i plàstica, història, filosofia, etc.) i les activitats que la composen o es fan servir per desenvolupar-la.
- Pensar amb les mecàniques de joc: punts, nivells, premis, articles virtuals, classificacions, desafiaments, reptes, missions, regals.
- Pensar en les dinàmiques de joc: recompensa, estatus, altruisme, competició.
Plasmar les reflexions en aquest blog ens permetrà poder-les compartir i gaudir d’elles en un espai col·laboratiu i tenir opinions i respostes dels altres companys.
Algunes reflexions que cal tenir en consideració:
- No tot és gamificable ni a tot arreu és aplicable la narrativa transmèdia.
- Cal ser prudent i començar per certs elements o activitats controlables i acotades.
- Planificar bé les plataformes a utilitzar en funció del comportament del nostre alumnat.
- Preveure el correcte funcionament de l’estratègia aplicada (que no es pugui descontrolar).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada